PAS w sterownikach GT250, 500 i 1500
Sterowniki z rodziny GT, czyli GT250, GT500 czy 1500 nie mają oficjalnie możliwości obsługi czujnika PAS.
Jest to spowodowane tym, że co prawda są one wyposażone w odpowiednie wejście PAS ale obsługuje ono nie spotykany u nas czujnik PAS inny niż popularny montowany w rowerach. Z tego też powodu nie widnieje taka funkcjonalność w opisie dla tego sterownika.
Jeśli więc masz taki sterownik z kabelkiem PAS ale po podłączeniu czujnika nie działa on to być może poratujesz się wykonaniem specjalnego konwertera sygnału, który umożliwi podłączenie zwykłego czujnika PAS do tego sterownika :)
Tranzystorem może być dowolny tranzystor NPN np BC547. W takim wypadku zauważ, że kolejność wyprowadzeń C,B i E tranzystora i na schemacie są w różnej kolejności więc dostosuj schemat podłączenia do swoich potrzeb :)
Uwaga: Powyższy wpis odnosi się tylko do sterowników z serii GT, które nie reagują na podłączenie zwykłego czujnika PAS.
- Upewnij się, że PAS działa (patrz moje filmy na YT) zanim zaczniesz robić adapter sygnału – głupio by było się męczyć z nie działającym czujnikiem
- NIE stosuj tej metody do żadnego innego sterownika, ona jest przeznaczona tylko do konkretnego modelu


Zostaw swój komentarz
Reklama
-
Powered by Google Translate.
-
Co nowego…
- Sabvoton MQCon ML72 wersja 1 (starsza)
- PAS w sterownikach GT250, 500 i 1500
- Watomierz TK i TR
- Budujemy Falcona dla dziewczyny!
- KT-LCD3, KT-LCD4, KT-LCD5 oraz KT-LCD8
- Video poradnik – Rower 1500W
- [=]Rower elektryczny i woda :)
- Przydatne linki „ebike’owe”
- Diody led na BMSie
- Zasilacz „uruchomieniowy”
- Zmiana LVC sterownika
- Kamera termowizyjna FLIR
- Sabvoton MINI i SVMC – programowanie PC/Android i konfiguracja
- Ogrzewane rękawiczki ebajkowe
- Budujemy elektryka od 0 (Electra NEUTRON – 6000W)
- Komputer pokładowy „Pikacz”
- Jaki silnik? Jaki sterownik?
- Tani GPS na rower :)
- Oświetlenie LED przełączane przyciskiem
- Szprychy – co, jak, gdzie
- Tania przetwornica 45-250V -> 12V (lub 5V)
- Ograniczenie mocy/prędkości na przycisk
- Budujemy elektryka od 0 (CARVER – 1500W)
- Mrozy i zima – Rower elektryczny
- Wolnobieg 5s z 11T
- Rozginanie wahacza/ramy
- Napełniana puszka (spray)
- LiIon – jak zbudować akumulator
- Wszystko o czujnikach Halla w silniku
- BMS (zasada działania)
- Przeróbka stacji lutowniczej :)
- Sterownik chłodzony wentylatorem?
- Lista elementów do budowy ebajka
- Blokada obrotu koła
- Silnik <-> Sterownik (kolejność przewodów)
- Zabezpieczenie termiczne instalacji
- Jak otworzyć silnik?
- Jaką manetkę wybrać?
- Rower elektryczny – garść wskazówek.
- Budujemy elektryka od 0 (Electra A9 2600W)
- Infineon EB3xx – programowanie PC i konfiguracja
- Brake High – hamulec i światła stopu
- … moje własne (stare)
- BMS (podstawy)
- LiPo – jak zbudować akumulator
- Montaż silnika – wskazówki
- Diagnoza silnika
- Zwiększenie/Zmniejszenie mocy sterownika
- Diagnostyka sterownika
- Wymiana lub naprawa przewodu zasilającego silnik
- Pojemnik na baterie (laminowanie)
- Wstęp…
- … przy których pomagałem
Czytelnicy
Hej mam problem z czujnikiem regulacji nacisku pedałów-sily wspomagania podczas pedalowania jak PAS ale montowany na korbie pedałów a na niej cewki połączone i wychodzą trzy przewody. Silnik Impulse 2.0 Czy ktoś ma pomysł jak podłączyć zwykly PAS z magnesami? Dziękuję za kontakt ujekpatryk@gmail.com
W jak odpalić dzialanie czujnika PAS? w opisie np sterownika GT nie ma żadnego złącza do obsługi PAS. Jeśli jest to czy można jakoś przelaczać stopień wspomagania ? Dzieki
Szczerze to na poczontku mi nie działało pomimo dobrego lutowania bo się okazało że jak się użyje mocniejszego tranystora to nie działa a przy słabym wyciongnietym z samochodziku rc wszystko zaczeło pieknie działać tylko gdy się pedałuje za szybko to rozłącza tak jagby mu się zakres pracy kończył no i dziła tak jak manetka kręcisz to daje pełnom moc wienc no.