Wszystko o budowie rowerów elektrycznych
29lip

Kontakt

Kontakt do mnie poprzez email, adres poniżej:

serwis[MAŁPA]nexun.pl

komentarze 33 do wpisu “Kontakt”

  1. Mario pisze:

    Witam mam wielkA prośbę chce zaplesc obrecz 28cali erd 622 silnik bionx 2 generacja roztaw szprych 15mm jaką dłogosc szprych musze zakupic mam kalkulator ale nie mam pewnosci czy dobrze wyliczyłem wyszło ze 209,8 , 209,9 bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam Tas

  2. Jan pisze:

    Witam moja problem z baterią do Gianta e dirt podczas ładowania zwarł się – z + i teraz nie wychodzi prąd i bateria nie chce się Ładować sprawdziłem prąd bezpośrednio na na celach i prąd jest

  3. Mateusz pisze:

    Dzień dobry,
    zamierzam zabrać się za budowę ebike’a, a Pana ELECTRA NEUTRN 6000 W ma być inspiracją. :) moje pytanie jest odnośnie ramy.
    W internecie można znaleźć wiele informacji o ramie FALCON V2 i to chyba na niej najczęściej budowane są w polsce e’bike. Z perspektywy czasu i użytkowania (i samej budowy) był to dobry wybór? Wiele osób poleca także ramy SPARK i KARIWA? Miał Pan z nimi styczność? Mógłby Pan się wypowiedzieć?

    Pozdrawiam
    Mateusz

    • tas pisze:

      Dobra decyzja, dalej mam i dalej użytkuję z radością (żona też ma falcona) mimo, że mógłbym mieć każdą ramę świata :)

  4. józef pisze:

    witam w moim rowerze po załączenie na wyświetlaczu YL80C pojawia się błąd 21 w opisie jest to problem z prądem rower nie działa oraz nie można wejść do menu ustawień mam pytanie czy to jest wina wyświetlacz pozdrawiam

  5. Mariusz pisze:

    Witam serdecznie . Pytanie odnośnie braku możliwości ładowania baterii.Ładowarka ma napięcie 67,4v- sprawdzone.Po podłączeniu do gniazda w skrzynce roweru nie ładuje ( wentylatorek nie kreci się), dodam że na wyświetlaczu (naładowania baterii) napięcie po 3 sekundach z 62V pokazuje 67,4V a po wypięciu wtyczki wraca do stanu aktualnego 62V. Oczywiscie rower jeszcze jeździ. Czy jest to możliwe że padł BMS ? Jakaś wilgoć? Domyślam się że trzeba będzie wymienić bms aby to sprawdzić .

    • tas pisze:

      Bardzo prawdopodobna jest usterka BMSa i trzeba go wymienić, ale na pewno warto to rozkręcić i popatrzyć co się tam dzieje. Może wilgoć, może jakieś przetarcie przewodu, może BMS nie ma chłodzenia i się przegrzał. Kwestia zobaczyć zanim się kupi drugi.

  6. Slavick pisze:

    Wymieniam sterownik, poszczególne kable nie pasują jak sprawdzić właściwe połączenia PAS, itd

    • tas pisze:

      NO cóż, sterownik masz opisany, reszta zabawy to sprawdzanie gdzie idzie konkretny kabelek, czy do manetki, czy do PAS… Jest z tym trochę zabawy

  7. Paweł pisze:

    Witam, czy naprawiasz sterowniki na wysyłkę? Obrocilo mi się koło, przerwały mi się kable i pewnie sterownik dostał po dupie. Koło naprawiłem i sprawdziłem na kuzyna sterowniku i wszystko śmiga.

  8. Daniel pisze:

    Witam, czy praca silnika bdlc(konwersja mid ) podłączonego prawidłowo pod sterownik bez udziału akumulatora (wyłączony) wpływa jakoś na ten sterownik.czy silnik działa wtedy jak prądnica? Podczas kręcenia korbami obracam rotorem silnika.dziekuje . Pozdrawiam

    • tas pisze:

      Negatywnie nie działa, silniki bez zasilania mają pewien opór kręcenia się, ale mając sprzęgło na takim silniku nie odczujemy jego siły hamujacej

  9. Jacek pisze:

    Hej… Rower Kildemoes naped przod.. 250w
    Po wlaczeniu wyswietlacz ok.. Po ruszeniu nie pokazuje predkosci i wywala error 5 :-(

    Rower kilka lat ma

  10. Pascal pisze:

    Hi, ich habe jetzt die Phasenkabel und die Hallsensoren nach ihren Tipps verbunden, außerdem habe ich einen Gasgriff angeschlossen (sonst nichts). Jetzt habe ich das Problem, dass der Motor nicht dreht, der controller blinkt auch nur wenn ich das Programmierkabel anschließe, sonst passiert nichts. Wissen sie vielleicht wie ich den Motor zum laufen bekommen?

  11. Pascal pisze:

    Hi,
    Haben sie die passende Phasenkabel/Hallsensoren Konfiguration für den mxus v3 3k turbo (5t) und den sabvoton ml7260 vector?, Danke.

  12. Piotr pisze:

    Chciałbym zrobić konwersję na elektryka czy mógłbyś polecić mi jakiś zestaw .Nie wiem czy wybrąć 36v czy 48v
    rower ma koła 24″ bitwin 500 z decatlonu.Jestem zielony
    w temacie i za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.

  13. Dawid pisze:

    Oglądałem Twoje poradniki i mam problem w swoim rowerze z głośną pracą silnika. Nie są to łożyska, bo je wymieniałem. Jak kupiłem rower to silnik był zalany wodą, ale zrobiłem tak jak w Twoim poradniku. Masz może pomysł co to może być? Głośna praca i wyraźny spadek mocy. Tutaj link jak pracuje: https://youtu.be/a_G25l6-MX4. Z góry dziękuję za odpowiedź

  14. Witold pisze:

    Witam, po jednym sezonie padla bateria, nie daje sie ladowac, a napieecie baterii wynosi 09 v, czy jest mozliwosc naprawy ?

  15. Jarosław pisze:

    Witam, po sezonie letnio-jesiennym zmodyfikowałem odrobine mój rower, między innymi nowa skrzynka czyli wszystko był wybebeszone i poskładane na nowo. Pierwsze odpalenie roweru i nie do końca miłe zaskoczenie, mianowicie silnik zaczął „trzeszczeć” przy już lekkim oporze, na kółku w powietrzu tego nie słychać. Co może być przyczyną tego zachowania?
    Pozdrawiam

  16. Krzysztof pisze:

    Panie Marcin jeśli jest taka możliwość prosił bym o numer tel bo mam wiele pytań i chciał bym podziękować za LG mh1 które nabyłem u Pana i cały sezon używałem

  17. Tomasz pisze:

    Witam w wyniku braku zasilania z sieci uszkodziła mi się ładowarka GT240WJ54.6V3.5A z oględzin zauważyłem że uszkodziły sie 2 tranzystory J 13009-2. Cy ktoś naprawiał taką ładowarkę. Z góry dziękuję za pomoc.

  18. Wojtek pisze:

    Dzien dobry. Spalił mi się sterownik bafanga 48v 750v jak podłączam pali mi BMS za każdym razem w baterii.
    Na innym sterowniki wszystko gra.
    Można prosić o kontakt 667889888

    • tas pisze:

      Najpewniej popalone mosfety, zmora w sterownikach bafanga, bardzo częsta usterka, trzeba je wymienić albo cały sterownik

  19. Robert pisze:

    Cześć,
    Mam pytanie, chcę przerobić rower elektryczny zasilany orginalnie 3 akumulatorami żelowymi na akumulator li-ion. Czy zrobienie pakietu 11s nie będzie szkodliwe dla sterownika i akumulatora? Odpowiednie byłoby 10s ale może podniesienie napięcia zwiększyło by prędkość max.

  20. Pawel pisze:

    Dzień dobry
    Zamierzam zakupic silnik MXUS XF19R
    U Pana chciałbym zakupic całą reszte do przerobienia roweru na elektryczny wraz z oferowana przez Pana baterią 24,5ah
    Moze Pan podac ile by ksztowały czesci do przeróbki? Posiadam rower górski z kołem 27,5

    Pozdrawiam