Wszystko o budowie rowerów elektrycznych
29lip

Kontakt

Kontakt do mnie poprzez email, adres poniżej:

serwis[MAŁPA]nexun.pl

komentarze 53 do wpisu “Kontakt”

  1. Mirosław pisze:

    Zakupiłem w MXUS sterownik sinusoidalny 36V 250WP.
    Podłączyłem go do wyświetlacza KT-LCD2.
    Wszystko działa ok. za wyjątkiem czujnika PAS. Czujnik PAS to
    KT-V12L. Próbowałem pokręcić pedałami w drugą stron bez efektu. Jak to sprawdzić ten czujni PAS ?
    Pozdrawiam

  2. Sebastian pisze:

    Dzień dobry.
    Mam uszkodzone czujniki hallotronowe Y3141,jakie mogę zastosować zamienniki.

    Pozdrawiam

  3. Tadeusz pisze:

    Kupiłem w sklepie e-bay w Morągu sterownik S12S 500W 48V podobno sunusoidalny podłączyłem do monitora LCD3 silnika MXUS manetki i pass i nie pracuje .Odesłałem do sklepu oni twierdzą ze u nich pracuje i odesłali . Straty sterownik KT w tym układzie pracuje dobrze . Pytanie czy sterownik S12S wymaga innego silnika czy specjalnych nastaw .Proszę o pomoc bo sterownik kosztował 400zl i muszę go wyrzucić na złom .

    • tas pisze:

      Sterowniki S12 nie może działać z wyświetlaczem KT, skąd ten pomysł :) To 2 różne firmy, z S12 powinno się sprawdzić wyświetlacz no SW900 i podobne

  4. Maria pisze:

    Mxus 3K, motor sensor fault? Czujnik hall? Przy kręceniu na „niebieskim” czujniku na mierniku napięcie 0…?, fabrycznie wszystkie 3 czujniki są w takiej samej pozycji? Bo ten jeden wyglada właśnie jak pociągnięty? Nie jest wyrwany, ale kabel od silnika był naciągnięty

    • tas pisze:

      Ten błąd wskazuje na problem z czujnikiem, Silnik ma 2 komplety aby móc się przełączyć na drugi komplet jeśli bezie jakaś usterka i sprawdzić

  5. Bożena pisze:

    Czy mógłby Pan polecić jakiś serwis rowerów elektrycznych w Warszawie lub okolicach, który współpracuje z Panem ? Prawdopodobnie będę musiała wymienić silnik. Silnik był montowany przez hobbystę 3 lata temu i odmówił posłuszeństwa.

    • tas pisze:

      pojazdyelektryczne.org -> dział lokalny i szukamy specjalistów w wawie, jeśli się nie ogłaszają to pytamy :)

  6. Mateusz pisze:

    Dzień dobry,

    Mam pytanie na temat polskiego prawa. Czy jeżeli będę jechał rowerem elektrycznym, który ma większą moc niż 250w, a nie mam karty motorowerowej, ale w ustawieniach kontrolera ustawie ograniczenie do 25kmh to mogę poruszać się nim na ścieszkach rowerowych?

    • tas pisze:

      Przepisy mówią, że musisz mieć w rowerze PAS, jechać max 25km/h i mieć 250W, większość sterowników z LCD ma ograniczenie mocy i prędkości właśnie na 250W

  7. Andrzej pisze:

    Co może być przyczyną tego, że kontrolka czujników hamowania jest cały czas widoczna, nawet gdy magnes jest położony na czujniku?

    • tas pisze:

      Może być problem z awarią czujnika, teoretycznie kontrolka powinna być widoczna tylko jeśli magnes się oddala od czujnika

  8. Heniek pisze:

    Dasz jakiś kontakt na siebie ?? chętnie bym z tobą pogadał ponieważ jestem po udarze i łatwiej gadać przez telefon

  9. krzysztof pisze:

    mamproblem zmoim buls gren mowver dotyczy display ktory łączy się drogą radiową po sparowaniu nie moge uruchomić wspomagania tj cały czas wyswietla się of nacikając kursorem na plus zero reakcji moze istnieją jakieś zamienniki proszę o pomoc

  10. Seweryn pisze:

    Cześć Marcin. Zakupiłem u ciebie manetkę e-brake. Zamontowana, podłączona , działa.
    Prośba. Możesz mi pomóc z ustawieniami w sterowniku?
    Falcon V2 silnik Qs 205 74v 59Ah 4360Wh 150A
    SVMC72150 Model : Voltage:48V~72V ,Max DC current 150A ,Max Phase current: 350A
    Chciałbym osiągnąć jak największą siłę hamowania (ale bez blokowania koła)
    Więc Over volt ustawiłem na 96V ( niestety nie pamiętam ile było przed zmianą).
    Natomiast Electic brake ph current na85A ( wcześniej na klamce hamulca było 50A)
    Siła hamowania jest ok, ale hamulec działa przez moment, potem go wypina i manetka gazu też przestaje działać ale po około 10 sekundach już działa normalnie.
    Wcześniej mając E-brake na klamce też tak się działo, ale tylko przy 100% naładowania baterii. jak zeszło na 99% to już było ok.
    Teraz hamowanie manetką działa normalnie (bez wypinania) dopiero przy 89% rozładowanej baterii.
    Możesz coś doradzić?

  11. Damian pisze:

    Witam pana mam prośbę czy mógł by pan zrobić dla mnie pakiet bardzo proszę o kontak na e-mail

  12. Mario pisze:

    Witam mam wielkA prośbę chce zaplesc obrecz 28cali erd 622 silnik bionx 2 generacja roztaw szprych 15mm jaką dłogosc szprych musze zakupic mam kalkulator ale nie mam pewnosci czy dobrze wyliczyłem wyszło ze 209,8 , 209,9 bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam Tas

  13. Jan pisze:

    Witam moja problem z baterią do Gianta e dirt podczas ładowania zwarł się – z + i teraz nie wychodzi prąd i bateria nie chce się Ładować sprawdziłem prąd bezpośrednio na na celach i prąd jest

  14. Mateusz pisze:

    Dzień dobry,
    zamierzam zabrać się za budowę ebike’a, a Pana ELECTRA NEUTRN 6000 W ma być inspiracją. :) moje pytanie jest odnośnie ramy.
    W internecie można znaleźć wiele informacji o ramie FALCON V2 i to chyba na niej najczęściej budowane są w polsce e’bike. Z perspektywy czasu i użytkowania (i samej budowy) był to dobry wybór? Wiele osób poleca także ramy SPARK i KARIWA? Miał Pan z nimi styczność? Mógłby Pan się wypowiedzieć?

    Pozdrawiam
    Mateusz

    • tas pisze:

      Dobra decyzja, dalej mam i dalej użytkuję z radością (żona też ma falcona) mimo, że mógłbym mieć każdą ramę świata :)

  15. józef pisze:

    witam w moim rowerze po załączenie na wyświetlaczu YL80C pojawia się błąd 21 w opisie jest to problem z prądem rower nie działa oraz nie można wejść do menu ustawień mam pytanie czy to jest wina wyświetlacz pozdrawiam

  16. Mariusz pisze:

    Witam serdecznie . Pytanie odnośnie braku możliwości ładowania baterii.Ładowarka ma napięcie 67,4v- sprawdzone.Po podłączeniu do gniazda w skrzynce roweru nie ładuje ( wentylatorek nie kreci się), dodam że na wyświetlaczu (naładowania baterii) napięcie po 3 sekundach z 62V pokazuje 67,4V a po wypięciu wtyczki wraca do stanu aktualnego 62V. Oczywiscie rower jeszcze jeździ. Czy jest to możliwe że padł BMS ? Jakaś wilgoć? Domyślam się że trzeba będzie wymienić bms aby to sprawdzić .

    • tas pisze:

      Bardzo prawdopodobna jest usterka BMSa i trzeba go wymienić, ale na pewno warto to rozkręcić i popatrzyć co się tam dzieje. Może wilgoć, może jakieś przetarcie przewodu, może BMS nie ma chłodzenia i się przegrzał. Kwestia zobaczyć zanim się kupi drugi.

  17. Slavick pisze:

    Wymieniam sterownik, poszczególne kable nie pasują jak sprawdzić właściwe połączenia PAS, itd

    • tas pisze:

      NO cóż, sterownik masz opisany, reszta zabawy to sprawdzanie gdzie idzie konkretny kabelek, czy do manetki, czy do PAS… Jest z tym trochę zabawy

  18. Paweł pisze:

    Witam, czy naprawiasz sterowniki na wysyłkę? Obrocilo mi się koło, przerwały mi się kable i pewnie sterownik dostał po dupie. Koło naprawiłem i sprawdziłem na kuzyna sterowniku i wszystko śmiga.

  19. Daniel pisze:

    Witam, czy praca silnika bdlc(konwersja mid ) podłączonego prawidłowo pod sterownik bez udziału akumulatora (wyłączony) wpływa jakoś na ten sterownik.czy silnik działa wtedy jak prądnica? Podczas kręcenia korbami obracam rotorem silnika.dziekuje . Pozdrawiam

    • tas pisze:

      Negatywnie nie działa, silniki bez zasilania mają pewien opór kręcenia się, ale mając sprzęgło na takim silniku nie odczujemy jego siły hamujacej

  20. Jacek pisze:

    Hej… Rower Kildemoes naped przod.. 250w
    Po wlaczeniu wyswietlacz ok.. Po ruszeniu nie pokazuje predkosci i wywala error 5 :-(

    Rower kilka lat ma

  21. Pascal pisze:

    Hi, ich habe jetzt die Phasenkabel und die Hallsensoren nach ihren Tipps verbunden, außerdem habe ich einen Gasgriff angeschlossen (sonst nichts). Jetzt habe ich das Problem, dass der Motor nicht dreht, der controller blinkt auch nur wenn ich das Programmierkabel anschließe, sonst passiert nichts. Wissen sie vielleicht wie ich den Motor zum laufen bekommen?

  22. Pascal pisze:

    Hi,
    Haben sie die passende Phasenkabel/Hallsensoren Konfiguration für den mxus v3 3k turbo (5t) und den sabvoton ml7260 vector?, Danke.

  23. Piotr pisze:

    Chciałbym zrobić konwersję na elektryka czy mógłbyś polecić mi jakiś zestaw .Nie wiem czy wybrąć 36v czy 48v
    rower ma koła 24″ bitwin 500 z decatlonu.Jestem zielony
    w temacie i za wszelkie wskazówki będę wdzięczny.

  24. Dawid pisze:

    Oglądałem Twoje poradniki i mam problem w swoim rowerze z głośną pracą silnika. Nie są to łożyska, bo je wymieniałem. Jak kupiłem rower to silnik był zalany wodą, ale zrobiłem tak jak w Twoim poradniku. Masz może pomysł co to może być? Głośna praca i wyraźny spadek mocy. Tutaj link jak pracuje: https://youtu.be/a_G25l6-MX4. Z góry dziękuję za odpowiedź

  25. Witold pisze:

    Witam, po jednym sezonie padla bateria, nie daje sie ladowac, a napieecie baterii wynosi 09 v, czy jest mozliwosc naprawy ?

  26. Jarosław pisze:

    Witam, po sezonie letnio-jesiennym zmodyfikowałem odrobine mój rower, między innymi nowa skrzynka czyli wszystko był wybebeszone i poskładane na nowo. Pierwsze odpalenie roweru i nie do końca miłe zaskoczenie, mianowicie silnik zaczął „trzeszczeć” przy już lekkim oporze, na kółku w powietrzu tego nie słychać. Co może być przyczyną tego zachowania?
    Pozdrawiam

  27. Krzysztof pisze:

    Panie Marcin jeśli jest taka możliwość prosił bym o numer tel bo mam wiele pytań i chciał bym podziękować za LG mh1 które nabyłem u Pana i cały sezon używałem

  28. Tomasz pisze:

    Witam w wyniku braku zasilania z sieci uszkodziła mi się ładowarka GT240WJ54.6V3.5A z oględzin zauważyłem że uszkodziły sie 2 tranzystory J 13009-2. Cy ktoś naprawiał taką ładowarkę. Z góry dziękuję za pomoc.

  29. Wojtek pisze:

    Dzien dobry. Spalił mi się sterownik bafanga 48v 750v jak podłączam pali mi BMS za każdym razem w baterii.
    Na innym sterowniki wszystko gra.
    Można prosić o kontakt 667889888

    • tas pisze:

      Najpewniej popalone mosfety, zmora w sterownikach bafanga, bardzo częsta usterka, trzeba je wymienić albo cały sterownik

  30. Robert pisze:

    Cześć,
    Mam pytanie, chcę przerobić rower elektryczny zasilany orginalnie 3 akumulatorami żelowymi na akumulator li-ion. Czy zrobienie pakietu 11s nie będzie szkodliwe dla sterownika i akumulatora? Odpowiednie byłoby 10s ale może podniesienie napięcia zwiększyło by prędkość max.

  31. Pawel pisze:

    Dzień dobry
    Zamierzam zakupic silnik MXUS XF19R
    U Pana chciałbym zakupic całą reszte do przerobienia roweru na elektryczny wraz z oferowana przez Pana baterią 24,5ah
    Moze Pan podac ile by ksztowały czesci do przeróbki? Posiadam rower górski z kołem 27,5

    Pozdrawiam